Tid
Vad innebär den "nya faktureringsfunktionen"?
Administratörer
Du som har aktiverat Tid 15/10 2025 eller senare har den allra senaste funktionaliteten för att hantera fakturaunderlag.
Har du aktiverat Tid före 15/10 2025, och är sugen på att ta del av den här nya funktionaliteten? Anmäl dig i så fall via länken: Ny funktion för fakturering i Tid & Projektplanering.
Vad är de stora skillnaderna?
-
Det är enklare att skapa och använda olika fakturamallar.
-
Det finns ett finjusteringsläge där du kan lägga till textrader, ändra ordning på artikelraderna och justera artikelnummer.
-
Fakturaunderlaget kan sparas som ett utkast för att färdigställas senare.
-
Bilagor kan bifogas direkt med fakturaunderlaget.
-
En validering av fakturaraderna görs redan när fakturaunderlaget skapas.
-
Det finns stöd för grön teknik.
-
Utökade behörighetsinställningar för faktureringsfunktionen.
-
Du kan styra fakturadatumet direkt på fakturaunderlaget.
Du hittar mer information här: Fakturering (efter 15/10 2025 )
Relaterade avsnitt
Support
Arbeta smartare